Hotel Elitsa 3*- Bansko
Opis
Lokacija:
Hotel Elitsa je porodični hotel sa tri zvezdice lociran u samom centru Banskog, u novoj pešačkoj zoni, u blizini „crkve Svete Trojice“ i mnogih kulturnih znamenitosti.
Sadržaj hotela:
recepcija, restoran-mehana sa 60 mesta, sauna, parno kupatilo, đakuzi, skijašnica, internet, sef, parking.
Besplatne usluge:
korišćenje saune, parnog kupatila, đakuzija, Wifi interneta, skijašnice, krevetac (na upit), shuttle bus prevoz do gondole, parking.
Ishrana:
Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).
Sadržaj
Smeštaj:
Hotel raspolaže sa 12 standarnih soba, 7 luksuznih soba i jednim apartman mezonetom. Sve smeštajne jedinice sadrže mini bar, sef, SAT TV, telefon, klima uređaj, kupatilo sa fenom za kosu.
• Dvokrevetna standard soba (2): sadrži francuski ili dva odvojena ležaja i namenjena je smeštaju maksimalno 2 odrasle osobe.
• Dvokrevetna lux soba (2+2): sadrži francuski ležaj i sofu na rasklapanje i namenjen je smeštaju minimalno 2 osobe, a maksimalno 2 odrasle osobe i dvoje dece do 11.99 god.
• Apartman-mezonet (3+2): apartman na dva nivoa. Na višem nivou nalazi se velika spavaća soba i kupatilo sa odvojenim đakuzijem. Na donjem nivou nalazi se singl ležaj i sofa na rasklapanje, kamin, SAT TV i DVD. Namenjen je smeštaju minimalno 3 odrasle osobe smeštaju maksimalno tri odrasle osobe i dvoje dece.
Cena
Hotel ELITSA 3* |
||||||||||||||
Cene su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA |
||||||||||||||
Tip smeštaja |
17.12. |
24.12. |
31.12. |
07.01. |
14.01. |
21.01. |
28.01. |
04.02. |
11.02. |
18.02. |
25.02. |
04.03. |
11.03. |
18.03. |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
7 noći |
|
Standard soba 2+1 |
189 |
209 |
265 |
219 |
219 |
219 |
225 |
225 |
225 |
225 |
225 |
189 |
179 |
179 |
Lux soba 2+2 |
209 |
229 |
285 |
239 |
239 |
239 |
245 |
245 |
245 |
245 |
245 |
209 |
199 |
199 |
Mezonet apartman 4+1 * |
229 |
249 |
299 |
259 |
259 |
259 |
265 |
265 |
265 |
265 |
265 |
229 |
219 |
219 |
* U apartmanu mogu boraviti minimum 4 odrasle osobe ili troje odraslih i dvoje dece do 11.99 god |
||||||||||||||
Jednokrevetna soba |
285 |
- |
- |
- |
- |
329 |
339 |
339 |
339 |
339 |
339 |
285 |
265 |
265 |
odrasla osoba u pomoć. l. |
POPUST 30 % |
|||||||||||||
dete 6 do 11.99 g. u pomoć. l. |
POPUST 50 % |
|||||||||||||
Dete do 5.99 god |
B E S P L A T N O |
• Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
• Obavezna doplata za Novogodišnju večeru - USKORO!
U SLUČAJU OTKAZA USLED POTVRĐENOG COVID-a DO 24H PRE PUTOVANJA, 100 % REFUNDACIJA UPLAĆENOG NOVCA!!!
• U slučaju da klijent, do 24 h pre početka realizacije putovanja, oboli od virusa COVID-19 i priloži validan dokaz - pozitivan PCR test, garantujemo povraćaj uplaćenih sredstava u celosti !!!
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
• Smeštaj u hotelu/app po izboru;
• Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
• Troškove organizacije aranžmana.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
• Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
• Ski pass;
• Autobuski prevoz;
• Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
• Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
• Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
• Preko računa uz izdatu profakturu;
• Odloženo plaćanje čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine;
• Administrativnom zabranom, 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama sa realizacijom najkasnije do 31. marta 2023. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima agencijaima potpisan ugovor o saradnji);
POSEBNE NAPOMENE:
• Program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U
• Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza.
• Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
OPŠTE NAPOMENE:
• U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
• Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
• Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
• OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
• Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
• Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
• Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
• Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
• Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
• U smenama u kojima su datumi 25.12.2022. i 01.01.2023. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru i/ili Novogodišnju večeru. Raspitati se u agenciji.
• U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
• Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
• Organizator putovanja ima licencu kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine.
AUTOBUSKI PREVOZ ZA BANSKO
Aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika.
Autobuski prevoz na relaciji Beograd - Bansko - Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);
POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM POČETKA BORAVKA U HOTELU |
|||
GRAD: |
NOVI SAD (minimum 4 plative osobe) |
BEOGRAD |
NIŠ Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište |
Okvirno vreme polaska |
19:00 h |
21:00 h |
00:00 |
Cena povratne karte |
90 EUR |
60 EUR |
50 EUR |
Cena karte u jednom pravcu |
60 EUR |
40 EUR |
35 EUR |
Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme |
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
NAPOMENE ZA PREVOZ:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.
Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.